شعر ارسالي
 
eshghepak
پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 18:6 ::  نويسنده : haniyeh       
"آئين معشوق" ¤دلا تا كي در اين آشفته بازاري¤نه ان كه تو قصد آزردن قلب خود داري¤دلا تا كي همه خفت و خواري¤مگر تو از مجنون كمتر چه داري¤تورا ياريست با ناز و افاده¤كه كارش در خفا جام است و باده¤گرا دوست داشت همي چند¤زتو هرگز به هيچ قيمت دل نمي كند¤به بي مهريش دل هرگز كيني ندارد¤دل عاشق به غير از معشوق آئيني ندارد¤دل خمار او در وقت عيشش¤به هر كس جز به ما ميلي ندارد¤دلا بنگر در اين اوقات مانده¤ببين كه چشم يارت پشت راهت به در و ديوار مانده¤اگه كه مانده هيچ خوش به حالت¤وگر نه كلاهت در پس معركه مانده¤در اين دنياي فاني نه چيزي ماندگار است¤نه اين دنيا بر كسي وفادار است¤تنها چيزي كه ميماند عشق است¤وگر نه بقيه همه حرص و آز است ******* "كوه غم" /تحمل مي كنم اين يك دو دم را/تحمل ميكنم اين كوه غم را/كه شايد در درون دل زارم/بجويم شادي و درمان غم را/به ياد روزي از روزاي پائيز/درآن روزهاي شاد و دل انگيز /كه كردي با نگاهت چاك چاكم/به غارت بردي دلم را مثل چنگيز/مرا كردي درون عشق ناپاك/ندانستي ندارم از سفر باك/تو گفتي در پي عشق من هستي/من هم بخاطر تو كردم سينه مو چاك/اما نمي دانم چه شد با اين دل زار/هر روز بيشتر از ديروز بودم در عشق گرفتار/نميدونم بايد چه كار ميكردم ديگه/بسوي تو اومدم براي آخرين بار/وقتي تو گفتي ديگه دوستم نداري/نهر اشكي بي اختيار از چشام شد جاري/دلم گفت ديدي آخر سوختي/تو كه لياقت اين عشق ناپاك و نداري/عشقت بايد پاك باشه و خدايي/همون عشقي كه هست توش جون فدايي/براي تو بميرد هر هروز و لحظه/نباشد بين تون حرفي از جدايي ********** "اشك حسرت" باز امشب بي تو دل ميلي به قدح نداره#بي تو حتي يه ثانيه آروم نداره#تويي كه واسم تو آسمون هستي ستاره#بي تو دل ميلي براي زندگي كردن نداره#باز دلمو گول ميزنم ميگم ببين چشاش دنبالته#بي تو آسايش نداره هميشه اون تو فكرته#اما با ديدن نگات و اون كارات#ميگم ببين اون كه ميگفتي حالا دشمنته#اما بازم جدا نشد دلم از دل يارم#براي به اون رسيدن بازم اميد دارم#چرا كرد كاري كه دلشو بشكنم#دل تنها عزيز و ياري كه دارم#آخر يه روزدلت واسم يه ذره تنگ ميشه#مياي بهم سر بزني اشك تو چشات جمع ميشه#اما بدون من تو دلم اسمتو نابود كردم#توي دلم ديگه نگرد كه عشق پيدا نميشه#اگه ديدي كه ياري به يارش دل نداده#اگه تنها نشسته پاي باده#دلا تنها گذارش اندرون غم#كه عاقبته بي وفايي همينه

نظرات شما عزیزان:

عاشق تنها
ساعت17:48---26 اسفند 1390
سلام دوست عزيزم وبت واقعا زيباست پاسخ: fadaaaaat

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان eshghepak و آدرس hanijon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1